کلیک کنید

۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

اولین مقاربت - چه کنیم تا درد کمتر و لذت بیشتری داشته باشیم

لازمه که اول پیوندتان را تبریک بگم.ازدواج هم برای مرد و هم برای زن هیجان انگیز و یا حتی ترسناک ممکنه باشد مخصوصا مثل مورد شما که تابحال هیچ کدام مقاربت نداشتین.اولین تجربه جنسی اشخاص می تونه حالت عشقی ,هیجان انگیز ,شهوانی , تفریحی یا احساساتی باشه و یا اینکه ممکنه بطور ناشیانه ای انجام بشه و با دست پاچه شدن , احساس ناراحتی , احساس نا امیدی , و یا ترکیب اونها همراه باشه . به همین دلیل سوال شما برای اینکه لذت بیشتری از مقاربتتون ببرید قابل درک هست.


روشهائی مثل استمنا دو طرفه و انجام مقاربت دهانی به نحو خوبی می تواند باعث رضایت جنسی طرفین شود. باید یاد بگیرید چطور قبل از مقاربت واژنی همدیگرو لمس کنید و بتوانید به قدر کافی همدیگرو تحریک کنید.
تمرکز خودتونو روی بوسیدن ,لمس کردن و نوازش کردن همدیگه بزارید چون باید قبل از مقاربت واژینال به مقدار زیادی تحریک شوید


سعی کنید آرام باشید و تمام اینکار ها رو به آهستگی انجام دهید

با همدیگه صحبت کنید در مورد اینکه آیا از روشی که اتخاذ کرده اید خوشتون میاد یا نه و اینکه احساس خوبی دارد یا نه. اینها رو سعی کنید در اختیار داشته باشید : یک نرم کننده ,کاندوم ( اگر فعلا قصد بچه دار شدن نداشته باشید ) , کتابهائی در مورد مقاربت و سایر لوازمی که برای بازی سکسی شما لازم هست مثل لوسیون ها و روغن برای ماساژجنسی ,زیر پوش زنانه , کتابها و شاید فیلم های تحریک کننده جنسی و ویبراتور .



برای اینکه عمل دخول روانتر انجام بشه ...هر موقع قصد مقاربت واژنی دارید , مقداری از نرم کننده رو در ابتدای واژن آغشته کنید و همینطور دور آلت مرد. نرم کننده هائی که اساس آبی داشته باشند water-based برای این منظور مناسب هستند هم برای واژن و هم برای کسانی که از کاندوم استفاده می کنند. مقداری از این نرم کننده را در ابتدای دهانه کاندوم بمالید. بعد که کاندوم گذاشته شد دور کاندوم هم آغشته شود.اگه احیانا باز هم احساس ناراحتی می کنید ببینید در کدام پوزیشن راحتتر هستید بر طبق همان از نرم کننده استفاده کنید.


- همان طور که گفتم سعی کنید پوزیشن های مختلف را امتحان کنید
- اگر احیانا حالت نعوظ مرد ناگهان فروکش کرد نگران نباشید در اغلب موارد دوباره ایجاد می شود.
خیلی از خانم ها چیز هائی در مورد درد و ناراحتی با اولین مقاربت شنیدن ولی برای همه خانم ها صادق نیست.اگر احیانا شما این مشکلو دارید با شریکتون صحبت کنید تا اگر به قدر کافی تحریک نشده اید تحریک شوید . یک دلیل دیگه کم استفاده کردن از نرم کننده هست اگر باز هم احساس ناراحتی می کنید انجام این مسئله را برای مدتی عقب بیندازید

و نکته آخر اینکه همیشه در مقاربت های دفعه اول همه چیز به خوبی پیش نمیره گاهی یکی یا اصلا هر دو شریک جنسی ارگاسم نمیشن.گاهی نعوظ مرد به قدر کافی وجود نداره البته بطور موقت.با هم در این مورد ها صراحتا صحبت کنید ببینید مشکل از کجاست ؟ یادگیری و تمرین , روشهائی هستند که به مرور زمان تجربه شما را در هر چه بهتر انجام دادن مقاربت کمک خواهند کرد.

برای اینکه آرامش بیشتری داشته باشید لازمه به قدر کافی استراحت داشته باشید لذا لازمه که شب عروسی رو به قدر کافی بخوابید و اولین معاشقه خودتونو به صبح روز بعد یا طی روز بعدی واگذار کنید.قبل از اینکه مقاربت واژنی یا روش های دیگه مورد توافق دو طرف انجام بشه بهتره که معاشقه زیادی با هم داشته باشید و به تعبیری بدن همدیگرو به قدر کافی مکاشفه کنید.

۱ نظر:

  1. خیلی صریح و واضح و به روشنی تمام مسائل بازگو شده اند و دیگر حرفی جز تشکر باقی نمیماند

    پاسخحذف