کلیک کنید

۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

قبل و بعد از آمیزش

http://www.shenidar.com/sec/news/Files/2008/04/08041723152_watch_tv_Shot4u.jpg
رعایت و انجام یکسری از نکات و مسائل در قبل ، هنگام و بعد از آمیزش جنسی ضروری است چرا که روابط جنسی مطلوب ، تأثیر مستقیم و شگرفی در روابط زناشویی دارد .و پایداری روابط ، رضایت و آرامش را در زندگی مشترک به ارمغان می آورد .

قبل از آمیزش :


1. همسران در روابط جنسیشان باید نظافت را رعایت نمایند . بنابراین لازم است که قبل از آمیزش و رابطه جنسی به حمام بروند ، نسبت به تمیزی و برطرف کردن موهای زائد اطراف آلت تناسلی، زیر بغل و سایر اندام ها اقدام کنند . از خوشبو کننده ها و عطر و ادکلن برای خوشبو کردن دهان و دندان و بدن خود استفاده نمایند .
2 . به ظاهر خود توجه کنید . خانم حتماً قبل از شروع آمیزش خود را آرایش کند و لباسی زیبا و مناسب روابط جنسی بپوشد . آقا هم باید به زیبایی و ظاهر خود رسیدگی نمایید .
3. شوهر می تواند برای شروع رابطه جنسی پیش‌قدم شود . این پیش قدمی برای همسرتان مطلوب بوده و تمایل به ابراز بی‌علاقه‌گی دارد تا اشتیاق شوهر خود را بسنجند. همچنین ناز کردن و عشوه آمدن از خصوصیات دلچسب خانم ها می‌باشد.
البته برای تنوع و جذابیت ، بهتر است خانم ها هم گاهی ، پا پیش گذاشته و شوهرشان را غافلگیر کنند .
4 . معاشقه و نوازش زوجین پیش از آمیزش امری مهم می باشد . آقا باید با معاشقه و بازی ، آلت تناسلی همسرش را برای شروع یک آمیزش کاملا آماده کند .

در هنگام آمیزش :


5. آقا باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خود را متوجه تحریک و آماده کردن همسرش نماید . و همینطور خانم نیز باید در تحریک کردن شوهرش بکوشد . رابطه ی جنسی شما باید با آرامش و بدون هیچگونه استرس باشد . همسرتان را به عجله و هراس نیاندازید .
6. نوازش کردن از مهمترین کارها در رابطه جنسی است. ماساژ تمامی اندام خانم به او نیرو، آرامش و لذت می‌دهد و آقا را برای رابطه جنسی حریص‌تر می‌سازد.
7. آقا هر چه بیشتر بتواند با مهارت همسرش را تحریک کند ، خانم در ادامه هر کاری که شوهرش طالب باشد انجام می‌دهد.
8. استفاده از عبارات و کلمات عاشقانه به خانم آرامش و اشتیاق می‌دهد. در طول رابطه ی جنسی از حرف ها و جمله های محبت آمیز و تحریک کننده استفاده نمایید . زمان آمیزش ، بهترین زمان برای سخنان محبت‌آمیز است.
9 . محترمانه و با نرمی با هم رفتار کنید . گاهی کمی خشن بودن ( طوری که آسیب فیزیکی و روحی نرساند )و صحبت های بی ادبانه ( نه به قصد بی احترامی و اهانت به شخصیت هم ) در هنگام آمیزش لذت بخش است.
10. سعی کنید عمل آمیزش در اواخر رابطه جنسی باشد مگر آنکه خانم از شوهرش به اصرار تقاضا کند .

11. هنگام آمیزش باید به هر روشی که خانم دوست دارد بخوابند و از روشهایی که خانم متنفر است یا رنجور می‌شود بپرهیزد. صد البته که خانم هم باید روش هایی را شوهرش برای آمیزش دوست دارد را اجرا کند . بهتر است زوجین درباره روش های آمیزش با هم صحبت و توافق داشته باشند.

12. در هنگام آمیزش بوسیدن ، لیسیدن و مکیدن لب های یکدیگر ، زبان، گردن، لاله گوش و سینه‌ها از اعمال لذت بخش و خوشایند است.



13. بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که منی خود را کجا بریزید که او لذت خواهد برد .

14. تا زمانی که مطمئن نشدید که همسرتان(خانم) به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضای خود جلوگیری کنید .


15. به محض شروع ارضا از طرف خانم، شوهرش نیز می‌تواند خود را ارضا کند. بهترین شیوه ارضا‌شدن، همزمانی آن بین زوجین است.

 بعد از آمیزش :
16. پس از ارضاشدن بلافاصله نخوابید، به هم پشت یا از هم دوری نکنید . اینگونه به رابطه جنسی خود پایان ندهید . بلکه باید همسرتان را در آغوش بگیرید ، او را نوازش کنید و صورتش را ببوسید . به همسرتان آرامش دهید تا استراحت کند . ( البته می توانید به نظافت و پاک شدن بعد از آمیزش بپردازید )

17. از همسرتان تشکر و قدردانی کنید و در گوشش دوستت دارم ، عشق خودمی ، مال خودمی و ... را نجوا کنید.

18. خوب است که نوشیدنی گوارایی تهیه نموده و برای همسر خود بیاورد . و همینطور بعد از هر آمیزش خورنی های مقوی و پر انرژی میل نمایید .

روابط جنسی و روابط عاطفی ستون های زندگی مشترک هستند . برای پایداری روابط زناشویی و سعادت در زندگی و رضایت و خوشنودی همسر باید روابط عاشقانه و جنسی مطلوب ، لذت بخش و کاملی داشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر