کلیک کنید

۱۳۸۹ بهمن ۱۲, سه‌شنبه

چیزهای ابتدایی که باید در مورد رابطه جنسی بدانیم (جواب سوال)

کسانی هستند که به تازگی علاقه مند به جمع آوری اطلاعات در رابطه با مسائل جنسی شدند. این مقاله به اون ها مربوطه و خیلی کوتاه و مختصر در رابطه با اصطلاحات روابط جنسی نوشتم.
از ابتدایی ترین چیزها شروع می کنم.

 http://www.mccormickdental.net/uploads/Image/smiling%20young%20couple(1).jpg
رابطه جنسی سالم
رابطه جنسی سالم به رابطه گفته میشه که زن و مرد حضور داشته باشند و خودارضایی نباشه، در محلی باشه که هر دو احساس امنیت کنند و به خصوص خانم اضطراب این رو نداشته باشه که صداش به گوش کسی برسه. هر دو از نظر جنسی ارضا بشن. هیچ کدمن احساس گناه نسبت به رابطه نداشته باشند.
ارگاسم
ارگاسم به معنای اوج لذت جنسی هستش که در آقایان به صورت بیرون ریختن مایع منی و در خانم ها به صورت های مختلفه. در خانم ها ارگاسم شدن می تونه حالت های مختلفی داشته باشه.
انزال
خیلی ها انزال رو همون ارضا نیاز جنسی می دونند یا همون ارگاسم شدن. اما در مواردی هستش که گفته میشه انزال تفاوت زیادی با ارضا شدن داره و در حقیقت یک نوع اوج لذت جنسی هستش که برای رسیدن به چنین حالتی باید تمرین های خاصی انجام داد. در کل نمی تونم جواب دقیقی به شما بدم که انزال چیه.
واژن
مجرای مهبل (آلت تناسلی زن) رو واژن میگن.
کلیتوریس
یک نقطه حساس بر روی واژن که که تحریک اون باعث لذت زیاد در زن میشه و البته باعث سریع تر شدن ارگاسم میشه. البته کلیتوریس را به اسم "چوچول" هم میشناسند.
نقطه جی G در خانم ها
نقطه جی یکی از حساس ترین نقاط جنسی زنان است که داخل مهبل قرار دارد و تحریک آن به شدت لذت بخش برای زن. در رابطه با این نقطه مقاله در وبلاگ وجود دارد.
مقعد
به محل دفع مدفوع میگن.
س . ک . س نرم
یک نوع رابطه جنسی سالم و کم خطر هستش که شامل بوسیدن، لیسیدن و نوازشه.
دخول
عمل ورود آلت تناسلی مرد به داخل واژن رو دخول میگن.
ا.و.ر.ا.ل  س . ک . س
البته ببخشید که کلمات رو جدا جدا نوشتم و در بینشون نقطه گذاشتم، دلیلش هم اینه که ممکنه مثل قبل وبلاگ رو فیلتر کنند! ا.و.ر.ا.ل یک نوع رابطه جنسی هستش که به اسم س . ک . س دهانی هم میشناسند. که این نوع رابطه جنسی در آقایان با مکیدن و لیسیدن آلت تناسلی مرد انجام میشه و در خانم ها با لیسیدن و مکیدن واژن و کلیتوریس انجام میشه.
ا.ن.ل س . ک . س
رابطه جنسی از راه مقعد رو میگن و خیلی هم خطرناکه.
موفق باشید
نویسنده: رضا دیبا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر