کلیک کنید

۱۳۸۹ بهمن ۱۱, دوشنبه

کشش جنسی احمقانه

خیلی از آهنگ ها، فیلم ها، کتاب ها تصویری تحریف شده از عشق حقیقی نشان می دهند. آنها شما را مجاب می کنند که باور کنید می توانید در نگاه اول عاشق شوید، قلبتان عاشقانه بتپد، کف دستانتان عرق کند، و همه فکر و ذکرتان مملو از فردی شود که ناگهان دلتان را دزدیده است. درست است، این اتفاق می افتد. اما عشق واقعی نیست. این فقط یک کشش جنسی احمقانه که ممکن است نسبت به هر کسی که فرومون ها را در مغزتان فعال کند پیدا کنید. 
http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/abitarinparvaz/love.JPG
فرومون ها وقتی بدن ما در بدن فرد دیگری وجود یک Dna خاص را کشف می کند، تولید می شوند.

۱۳۸۹ بهمن ۱۰, یکشنبه

فواید رابطه جنسی سالم


http://bliss.persiangig.com/image/onlove/925D.jpg

تمایل به رابطه ی جنسی در زندگی زناشویی و استفاده بهینه از آن، راهی است بسوی موفقیت و شادکامی در زندگی. به راستی با وجودمشغله های امروزی، آیا فرصتی را گذاشته اید تا به این مسئله و فواید آن فکر کنید؟


یک رابطه جنسی سالم مساوی است با زندگی بهتر. این موضوع را جدی بگیرید. مطالعات اخیر توسط دکتر هلن فیشر به روی چهل هزار زوج جوان، نشان داده است  که وجود رابطه ی سالم و لذت بخش در آنها، تأثیر بسزایی در افزایش بازدهی کاری داشته است. در حین یک رابطه ی جنسی، بدن اکسیتکسین ترشح می کند که به دنبال آن آرامش را در روح و جسم ما به دنبال دارد. همچنین ترشح دوپامین و تستسترون و دیگر تغییرات شیمیایی در بدن، تأثیراتی چون، خوابی راحت، افزایش خلاقیت، تمرکز بر امور کاری، افزایش اعتماد به نفس را در پی دارد.

۱۳۸۹ بهمن ۹, شنبه

چگونه یک رابطه جنسی طولانی، سالم و لذت بخش داشته باشیم؟

نکات رابطه جنسی اهمیت زیادی برای آقایان دارد چون به آنها کمک می کند بتوانند فعالیت جنسی را به مدت زیادتری ادامه دهند. مردها معمولاً حین رابطه جنسی بیش از اندازه تحریک می شوند که باعث می شود خیلی زود ارضاء شوند و طرف مقابلشان نتواند به اندازه کافی از 3 . ک . س لذت ببرد. همه آقایون دوست دارند که بتوانند رابطه جنسی را بیشتر طول بدهند اما به خاطر نداشتن اطلاعات و تجربه کافی نمی توانند طرفشان را به خوبی ارضاء کنند. تفاوت بسیار زیادی بین جنسیت خانم ها و آقایون وجود دارد. مردها به 3 . ک . س فقط به چشم یک فعالیت جسمی نگاه می کنند درحالیکه خانم ها آن را یک فعالیت احساسی می دانند که از طریق آن می توانند به طرف مقابلشان نزدیک تر شوند. شریک زندگی مثل معمایی می ماند که فقط زمانی می توانید آن را حل کنید که نکات و کلیدهای آن را بدانید. بنابراین، برای کمک به آن دسته از مردهایی که با مشکل ارضاء کردن معشوقشان روبه رو هستند در این مقاله نکات مفیدی ارائه می کنم.
http://www.img4up.com/images/51908012954008609368.jpg

۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

عوامل موثر در کاهش میل جنسی

چرا «میل‌جنسی» کاهش پیدا می‌کند؟
طیف وسیعی از مشکلات فیزیولوژیکی و روانی بر میل جنسی افراد تاثیر گذار خواهد بود.
از جمله موارد موثر در میل جنسی می توان به عوامل زیر اشاره کرد:
استرس
شاید شما از جمله افرادی باشید که حتی در شرایط استرس زا قادر به فعالیت باشید اما باید به خاطر داشته باشید که میل جنسی و فعالیت جنسی از این قاعده مستنثی است. در واقع باید گفت که مشکلات و فشارهای ناشی از کار، مشکلات اقتصادی، رسیدگی به بستگان بیمار و سایر موارد استرس زا می تواند باعث کاهش میل جنسی شود. برای کنترل استرس خود لازم است که تکنیک های مدیریت استرس را آموزش ببینید.
http://www.aftab.ir/articles/social/family_home/images/aebfee7b88a239ebd69ad36f25702246.jpg

نکاتی درباره رابطه جنسی از راه مقعد

http://www.mardoman.net/files/articles//760669209.jpgاز قرنها پیش یکی از راههای مقاربتی، رابطه جنسی از راه مقعد می باشد. طبق مطالعات اخیر، تعداد عمده ای از زوج ها در سالهای اخیر، این روش را در مراحل 3 . ک . س خود بکار می برند. در نتیجه ی تحقیقی که به روی صد هزار زن انجام گرفته است، آمار نهایی به شرح زیر می باشد:
43% خانمها حداقل یکبار 3 . ک . س از راه مقعد را داشته اند.
40% از این روش لذّت می برند.
49% 3 . ک . س از راه مقعد را دوست نداشتند.
باقی افراد نیز، هیچ لذتی از این روش نمی برند.
 حتی آمار حاکی از آن است که همه ی همجنس بازان نیز 3 . ک . س از راه مقعد ندارند، اما به جرأت می توان گفت 59% تا 95% از آنها از این روش به ندرت استفاده می کنند.

۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

پریود (قاعدگی) در مردان

آیا فکر می کنید سیکل قاعدگی تنها در زنان وجود دارد؟ تغییرات دوره ای در میزان هورمون مردانه (تستوسترون) در مردان نیز می تواند باعث تغییرات در خلق ، میل جنسی ، سطح انرژی ، رشد ریش و حتی تعداد اسپرم شود.
http://images.rottentomatoes.com/images/movie/gallery/1153985/photo_08.jpg
پژوهش ها نشان می دهند که مردان در هنگام در اوج بودن این چرخه، احساس خوب بودن دارند، دارای اندامی متناسب هستند و میزان خواب آنها کمتر است، در حالی که در زمان افت در این چرخه، بی علاقه و بی تفاوت هستند و تمایل به بزرگ کردن مسائل کوچک دارند.

چرا بعضی از جوانان به همجنس گرایی رو پیدا می کنند


اخیراً یکی از موسسات جامعه شناسی و مشاوره خانواده در امریکا نتایج تحقیقات خود را در مورد علل گرایش جوانان به همجنسگرایی و عدم تمایل آنها به ازدواج منتشر کرده و به نتایج جالبی دست یافته که به طرح یکی از آنها میپردازیم.
http://i.imagehost.org/0988/Bia2Model_684.jpg
این موسسه با طرح پرسش از 2000 دختر و پسر که تمایلات همجنس گرایانه داشتند و یا تمایلی به ازدواج در خود نمیدیدند دریافت که اینگونه ناملایمات رفتاری جوانان جامعه میتواند ریشه در گذشته و شرایط محیطی و نیز نحوه رفتار والدین با آنها داشته باشد.

۱۳۸۹ بهمن ۶, چهارشنبه

خودارضایی مضر هست یا خیر

در مورد اینکه خودارضایی مضر هست یا خیر، دو نظر وجود دارد، برخی از کارشناسان فرهنگ جنسی مانند جناب دکتر حمیدرضا شیرمحمدی، بر این باورند که خودارضايي يك فعاليت جنسي سالم است و حتی نوعی خودارضایی هدایت شده را به عنوان یک از روش های موفق در درمان زودارضایی توصیه می کنند.
http://www.myfg.ir/wp-content/uploads/2010/11/rabete.jpg 
و برخی دیگر چون جناب شهریار یاربخت، نه تنها خودارضایی را به عنوان یکی از روش های درمانی زودارضایی نمی دانند بلکه حتی انجام اين عمل را به عنوان یکی از ریشه های اصلی زودارضایی و سایر بیماری ها و اختلالات جنسی معرفی می کنند.

تاثیر حاملگی بر میل و رفتار جنسی


به طور معمول زوج ها طی بارداری تغییراتی را در روابط میان فردی خود تجربه می‌كنند كه یكی از آنها روابط جنسی است. این روابط در حاملگی می‌تواند تحت تاثیر عواملی قرار بگیرد: از جمله عملكرد جنسی زوج ها پیش از بارداری و همچنین مفهوم روابط زناشویی در نظر زوجین، وضعیت سلامت جسمی‌ و روانی و عوارض دوران بارداری،‌ باورها و ویژگی‌های فرهنگی زوج ها، نحوه برخورد آنها با تغییرات فیزیكی زنان طی حاملگی و میزان ترس از صدمه به جنین در بارداری محدودیت هایی برای روابط زناشویی وجود دارد كه عبارتند از :

۱۳۸۹ بهمن ۵, سه‌شنبه

بهترین راهکار برای رسیدن به بهترین شریک زندگی

http://najeebfarzad.blog.af/files/couple1.jpgاز مهمترین انتخاب های تعیین کننده و سرنوشت ساز زندگی بشر، انتخاب شریک زندگی است، اگر جفتمان را بیابیم، همسری متناسب با خویشتن که بفهمیم حرفش را و بخواند ذهنمان را، آرامشی حاصل خواهد شد در زندگی که بستر سایر موفقیت های انسان را تشکیل می دهد، اما انتخاب همسری نامتناسب موجب سقوط ما به پرتگاه ناکامی های زندگی است.!
انتخاب همسر آنقدر ارزشمند هست که بخواهیم چند سال پیش از رسیدن به سن ازدواج  خودمان را شناخته و سپس معیارهایمان برای انتخاب شریک زندگی را معین نماییم تا زمانی که به سن انتخاب همسر رسیدیم، به صورت هدفمند در جستجو بوده و درگیر معیارهای کم اهمیت یا بی اهمیت انتخاب یار نگردیم.

آموزش ترک اعتیاد به خود ارضایی

http://www.dostanfun.com/cl_upload/3746nn.jpg
از اونجایی که یکی از بزرگترین مشکلات جوانان ما در حال حاضر اعتیاد به خود ارضایی است تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم. اول از همه باید بگم من خودم چندین سال به این عمل زشت معتاد شده بودم و الان بیشتر از ۳ سال است که پاک هستم! پس با همه موانعی که شما روبرو هستید کاملا آشنا هستم و به قول معروف کار کشته این کار شدم!!!

۱۳۸۹ بهمن ۳, یکشنبه

روش صحیح اوج لذت جنسی

بطور کلی واکنشهایی که بدن در هنگام کورسهای جنسی و خود ارضایی از خود نشان میدهد. نقشهای مهمی رو در سلامتی جنسی افراد بازی می کنه که متاسفانه از سوی اشخاص جدی گرفته نمیشه… بصورت تجربی دونستن اینکه الان در چه مرحله ای از رابطه قرار دارید روش تخمینی ساده ای داره و شناخت علمی اون میتونه کمک شایانی رو در ارتباط شما زوجتون فراهم بیاره…

اینکه بشناسین زوجین در چه مرحله ای قرار داره به شما کمک می کنه که رفتار صحیح جنسی رو انتخاب کنید و در لحظه باعث قطع تشدید رابطه لزوم یا عدم لزوم برای تغییر حالت و نظایر اینها بشه که تماما قدرت جنسی شما رو در به ارگاسم رسوندن زوج فراهم میکنه… بطور کلی مراحل جنسی شامل ۴ مرحله می باشد که هر کدام نشونه های کاملا قابل رویت دارد و در این مراحل عبارتست از:

تعریف خودارضایی

خودارضایی برابر است با بازی با آلت + هرزه پردازی و هرزه پردازی یا Pornography یعنی تخیلات سکسی یا تصور نمودن سکس با دیگری انسان در تخیلات خود آزاد بوده و هیچ محدودیتی ندارد، مثلا یک انسان فقیر می تواند به راحتی در تخیلات خودش ثروتمند شود، با توجه به آنکه شخص خودارضا در جستجوی لذت بوده و از افزایش لذت استقبال می نماید، ترجیح می دهد در دنیای بی محدودیت خیالات، خود را در حال آمیزش با زن یا مردی فرض نماید که سکس با او برایش آرزوست.
http://www.myfg.ir/wp-content/uploads/2010/11/kiss-love.jpg
عدم محدودیت در دنیای خیالات سکسی یکی از دلایل استمرار خودارضایی بعد از ازدواج است، چرا که همسر انسان هرچقدر هم که از لحاظ جسمانی مطلوب باشد، باز هم محدود بوده و یک نفر است،

اولین مقاربت - چه کنیم تا درد کمتر و لذت بیشتری داشته باشیم

لازمه که اول پیوندتان را تبریک بگم.ازدواج هم برای مرد و هم برای زن هیجان انگیز و یا حتی ترسناک ممکنه باشد مخصوصا مثل مورد شما که تابحال هیچ کدام مقاربت نداشتین.اولین تجربه جنسی اشخاص می تونه حالت عشقی ,هیجان انگیز ,شهوانی , تفریحی یا احساساتی باشه و یا اینکه ممکنه بطور ناشیانه ای انجام بشه و با دست پاچه شدن , احساس ناراحتی , احساس نا امیدی , و یا ترکیب اونها همراه باشه . به همین دلیل سوال شما برای اینکه لذت بیشتری از مقاربتتون ببرید قابل درک هست.


روشهائی مثل استمنا دو طرفه و انجام مقاربت دهانی به نحو خوبی می تواند باعث رضایت جنسی طرفین شود. باید یاد بگیرید چطور قبل از مقاربت واژنی همدیگرو لمس کنید و بتوانید به قدر کافی همدیگرو تحریک کنید.
تمرکز خودتونو روی بوسیدن ,لمس کردن و نوازش کردن همدیگه بزارید چون باید قبل از مقاربت واژینال به مقدار زیادی تحریک شوید


سعی کنید آرام باشید و تمام اینکار ها رو به آهستگی انجام دهید

با همدیگه صحبت کنید در مورد اینکه آیا از روشی که اتخاذ کرده اید خوشتون میاد یا نه و اینکه احساس خوبی دارد یا نه. اینها رو سعی کنید در اختیار داشته باشید : یک نرم کننده ,کاندوم ( اگر فعلا قصد بچه دار شدن نداشته باشید ) , کتابهائی در مورد مقاربت و سایر لوازمی که برای بازی سکسی شما لازم هست مثل لوسیون ها و روغن برای ماساژجنسی ,زیر پوش زنانه , کتابها و شاید فیلم های تحریک کننده جنسی و ویبراتور .



برای اینکه عمل دخول روانتر انجام بشه ...هر موقع قصد مقاربت واژنی دارید , مقداری از نرم کننده رو در ابتدای واژن آغشته کنید و همینطور دور آلت مرد. نرم کننده هائی که اساس آبی داشته باشند water-based برای این منظور مناسب هستند هم برای واژن و هم برای کسانی که از کاندوم استفاده می کنند. مقداری از این نرم کننده را در ابتدای دهانه کاندوم بمالید. بعد که کاندوم گذاشته شد دور کاندوم هم آغشته شود.اگه احیانا باز هم احساس ناراحتی می کنید ببینید در کدام پوزیشن راحتتر هستید بر طبق همان از نرم کننده استفاده کنید.


- همان طور که گفتم سعی کنید پوزیشن های مختلف را امتحان کنید
- اگر احیانا حالت نعوظ مرد ناگهان فروکش کرد نگران نباشید در اغلب موارد دوباره ایجاد می شود.
خیلی از خانم ها چیز هائی در مورد درد و ناراحتی با اولین مقاربت شنیدن ولی برای همه خانم ها صادق نیست.اگر احیانا شما این مشکلو دارید با شریکتون صحبت کنید تا اگر به قدر کافی تحریک نشده اید تحریک شوید . یک دلیل دیگه کم استفاده کردن از نرم کننده هست اگر باز هم احساس ناراحتی می کنید انجام این مسئله را برای مدتی عقب بیندازید

و نکته آخر اینکه همیشه در مقاربت های دفعه اول همه چیز به خوبی پیش نمیره گاهی یکی یا اصلا هر دو شریک جنسی ارگاسم نمیشن.گاهی نعوظ مرد به قدر کافی وجود نداره البته بطور موقت.با هم در این مورد ها صراحتا صحبت کنید ببینید مشکل از کجاست ؟ یادگیری و تمرین , روشهائی هستند که به مرور زمان تجربه شما را در هر چه بهتر انجام دادن مقاربت کمک خواهند کرد.

شرط لازم یک رابطه زناشویی رضایت‌بخش




شرط لازم یک رابطه زناشویی رضایت بخش

مطلب زیر توصیه های خانم لورا بلتران (Laura Beltran)، روان درمانگر مسا‍‌یل جنسی است.زوجهای جوان توصیه های ایشان را حتما مطالعه نمایند.

بسیاری از زوجهای جوان به دلیل عدم آشنایی و در پاره ای از موارد نبود آگاهی کا فی درباره نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی بین همسران ، با مشکلاتی مواجه هستند، که متاسفانه این مشکلات در برخی از موارد تبدیل به بحران های خانوادگی می گرد که آثار آن در معضلاتی همچون افزایش آمار طلاق در جامعه ، تنوع طلبی جنسی و.... قابل مشاهده می باشد . سیمرغ با هدف پیش گیری از ایجاد این گونه مشکلات و با احترام به حریم خانواده ، جهت افزایش دانایی زوجهای جوان و کمک به بهبود واستحکام روابط همسران اقدام به تهیه و ارائه مطلب زیر نموده است .
رابطه جنسی گاهی از اوقات می‌تواند نامطلوب و یا حتی دردناک باشد. با این حال اغلب به جای اینکه در مورد آن صحبت کنیم، سکوت می‌کنیم و چیزی نمی‌گوییم، چرا که نمی‌دانیم چگونه در مورد روابط جنسی‌مان باب گفتگو را باز کنیم.

۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

شب عروسی – خودتان را آماده کنید


شـب عروسـی بـه نظر بسیاری از افراد موضوعی است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع می باشد؛ به ویژه برای ما آسیاییها، اما به هـر حـال مسئـله ای اسـت که بسیاری از زوج هـای تـازه ازدواج کرده، دیر یا زود با آن بـرخـورد کـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـای اینـکه ایـن مـوضوع را پنهان نگه داریم، بهتر است مطلب را باز کرده و در مـورد آن بـحث کنیم.

مـانند تعداد بسیار زیادی از عروس و دامادهای دیگر ممکن است شما هم در این فـکر بـاشیـد که چـگونه باید به شب عروسی خود نزدیک شوید؛ در این شرایـط هـزاران پرسش بی پاسخ به ذهن شما خطور می کند:

بیماری های موثر بر کاهش میل جنسی زنان

کاهش میل جنسی در زنان

بسیاری از بیماری‌ها با کاهش میل جنسی، باعث می‌شوند روابط زناشویی تحت تاثیر قرار بگیرد. در واقع می‌توان کاهش میل جنسی را به‌عنوان یکی از بارزترین عوارض این بیماری‌ها به‌حساب آورد.
بسیاری از بیماری ها باعث کاهش میل جنسی در فرد می شوند ، بنابراین اگر دچار کاهش میل زناشویی و یا هر نوع اختلال دیگری در این عملکرد شده اید، به پزشک مراجعه کنید تا علت اصلی آن مشخص شود وتا با رفع مشکل زمینه‌ای، این مشکل شما نیز برطرف شود.

زنان دوست دارند بعد از مقاربت جنسي ...

زنان دوست دارند بعد از مقاربت جنسي ...
در يك مطالعه در اروپا بعد از نظرخواهي از عده زيادي از زنها ليستي از مواردي كه آنها بعد از رابطه جنسي و ارگاسم دوست دارند برايشان انجام شود، تهيه شده است.به گزارش سلامت نيوز بايد  توجه داشت كه گروههاي مختلف خانمها تمايلات متفاوتي داشته و حتي ممكن است چيزهاي موردعلاقه عده اي در اين ليست وجودنداشته باشد.بعبارت ديگر موارد زيرقابل تعميم به كل جامعه زنان نيست.

نشانه ارضاء شدن در مردان و زنان

نشانه ارضاء شدن در مردان و زنان

 در مردها آلت شان سفت مي شود و در زنها مقداري قطر رحمشان افزايش مي يابد مايعي لزج از ان بيرون ميايد كه در مردها نيز مايعي لزج به بيرون تراوش مي كند كه غالبا بيرنگ است كه اين امر موجب مي شود عمل دخول اسانتر صورت گيرد در زنها قسمت داخلي رحم كمي تنگتر مي شود نوك سينه ها كمي سفت مي شود اب دهان هردو جنس كمي خشك مي شود

۱۳۸۹ دی ۳۰, پنجشنبه

شب زفاف و آمیزش دفعه اول

آن سوي زفاف
پاره شدن پرده بکارت ، در حقيقت نمود خارجي جرياني بسيار پيچيده است که بايد آن را آغاز "زنانگي" و پايان "دوشيزگي" شمرد.



تازه عروس بنا به طبيعت ، از نخستين اکراه و هراس دارد و علت آن معمولا درد جسماني نيست که اگر همراه با آرامش و خودداري و صبوري مرد باشد خيلي جزئي است. غالبا خود دختر هم نمي داند علت اين هراس و اکراه در کجاست ؟ در واقع تازه عروس در اين مرحله دچار نوعي " شرم " نيز هست . همه اين علت ها را بايد در جاي ديگري جستجو کرد.

چرا معاشقه قبل از سکس مهم است؟

خصوصاً برای خانم‌ها خیلی‌ مهم است که یک معاشقه موفق داشته باشند، چرا که خانمها به مدت زمان بیشتری نیاز دارند تا به اندازه کافی‌ تحریک شوند. یک مرد، تنها با فکر کردن به س.ک.س میتواند به نعوظ برسد، اما برای اکثر زنها تنها تمایل به .س.ک.س کافی‌ نیست. معاشقه، هم از لحاظ جسمی‌ و هم از لحاظ احساسی‌ مهم است و به آمادگی‌ ذهنی‌ و جسمی‌ شخص برای س.ک.س کمک می‌کند.

۱۳۸۹ دی ۲۸, سه‌شنبه

چگونه یک رابطه جنسی طولانی داشته باشیم؟

نحوه ی به تعویق انداختن انزال زودرس
یکی از رایج ترین سوالاتی که در مبحث ارتباط جنسی مطرح می گردد به شرح زیر می باشد:
"چگونه می توانم مدت زمان رابطه ی جنسی ام را افزایش دهم؟"
پاسخ اول و آخر به پرسش اخیر چیزی جز این نیست:
http://www.dl2.persianlords.ir/pic/uploads/1329951408.jpg
 فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن از انزال زودرس جلوگیری بعمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد!

همه چیز درباره نقطه G در خانمها

نقطه G همیشه مقوله ای بحث انگیز بوده است. خیلی خانمها اعتقاد دارند که برای ارگاسم ضروری است، درحالیکه خیلی ها هم باور دارند که اصلاً وجود ندارد. پائولا هال روانشناسی جنسی به بررسی این مسئله می پردازد و توضیح می دهد که چطور این نقطه را پیدا کنید، با آن چه کنید و عنوان می کند که چرا نداشتن هم اشکالی ندارد.

 


۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟


چگونه آغاز گر رابطه جنسی باشیم؟
خانمها: چطور برای رابطه جنسی با همسرتان پیش قدم شوید:
مقدمه
اکثر مردها دوست دارند بدانند که جذاب و خواستنی هستند و برداشتن قدم اول برای سکس با آنها این اطمینان را به آنها می دهد. متاسفانه، اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است. می توانید با دنبال کردن مراحلی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، اولین قدم ها برای سکس با همسرتان را بردارید.

اسراری که آقایان باید درباره ی ارضای جنسی خانمها بدانند

خانم ها، خوشحال باشید که در عصر حاضر زندگی می کنید، چرا که با نگاهی به گذشته، حدود ۱۰۰ یا ۵۰ سال پیش، نه تنها به مسئله ارضای جنسی زن اهمیّتی نمی دادند، بلکه محققین و دانشمندان نیز در این مورد به وضوح نظریه قطعی نداشتند! و در نگاه آنها، تنها مردها نقشی حیاتی در تولید مثل ایفاء می کردند.
البته با وجود اهمیّت به ارضای جنسی زنان در قرن حاضر، باز هم در مورد برخی خانم ها، زمان و چگونگی ارضای آنها شفاف نیست و نیاز به بررسی بیشتر دارد. طبق آخرین آمار، حدود ۲۰% خانم ها اصلاً ارضاء نمی شوند، شاید با این آمار فکر کنید که خوشبختانه ۸۰% آنها به درجه ارضای جنسی می رسند، امّا متأسفانه در همین بین هم بخش عمده ای از آنها، با خود ارضایی به این درجه می رسند نه رابطه جنسی واقعی! در این مقاله، مبحث اصلی، کمک به ارضای طبیعی در حین رابطه ی جنسی برای زنان است.

درگوشی هایی با آقایان (تظاهر خانم ها به ارگاسم)

بله خیلی وقت ها خانم ها تظاهر به ارضا شدن می کنند. من بعنوان یک زن که سالیان طولانی زندگی کرده ام و با دوستانم در این مورد حرف زده ام می توانم بگویم که تقریباً 99% خانم ها موقع رابطه جنسی با شوهرانشان تظاهر میکنند که ارگاسم شده اند و در 100% موارد شوهرانشان متوجه نشده اند. بارها و بارها از زبان مردها شنیده ام که اگر همسرشان تظاهر به ارگاسم کند متوجه می شوند اما واقعیت نشان می دهد که تعداد بسیار کمی از آنها این توانایی را دارند.

10 توصیه برای آنکه دچار بی میلی جنسی نشوید

http://www.noorsabet.com/wp-content/uploads/2010/12/3018251.jpg
76 درصد از زوجین معمولا در روابط خود با مشکلاتی روبه‌رو هستند. در صورتی که میل جنسی شما کاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل کنید.

قبل و بعد از آمیزش

http://www.shenidar.com/sec/news/Files/2008/04/08041723152_watch_tv_Shot4u.jpg
رعایت و انجام یکسری از نکات و مسائل در قبل ، هنگام و بعد از آمیزش جنسی ضروری است چرا که روابط جنسی مطلوب ، تأثیر مستقیم و شگرفی در روابط زناشویی دارد .و پایداری روابط ، رضایت و آرامش را در زندگی مشترک به ارمغان می آورد .

۱۳۸۹ دی ۲۵, شنبه

بهترین شیوه تحریک همسر

بدون برو برگرد همه مي دانند كه رابطه جنسی حياتي ترين جزء همه ي ازدواج هاست. پس اگر يكي يا هر دوي زوجين علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه مي شود؟ تحقيقات نشان داده است كه درصد انبوهي از چنين ازدواج هايي با شكست مواجه مي شود. (بعد از مسايل مالي، مسايل جنسي دومين دليل براي طلاق شناخته شده است). نااميد نشويد. راه هاي زيادي براي جلوگيري از آن وجود دارد. در اينجا سه راه براي جان بخشيدن دوباره به زندگي جنسيتان براي شما فراهم آورده ايم. پس اگر مي خواهيد ازدواجتان به طلاق ختم نشود، اين سه مرحله را با ما دنبال كنيد.

شیوه صحیح تحریک جنسی همسر

لذت شیرین
رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

آیین زناشویی در ایران باستان


در کیش ایران باستان زناشویی به منظور زندگی خوش و خرم و اتحاد و اتفاق و ازدیاد نفوس و تشکیل خانواده چنان بر پایه صحیح و محکم استوار بوده که خود به خود ضامن بقا و دوام زندگی مشترک بود و مهر ومحبت را بین زن و شوهر برای همیشه برقرار می ساخت.زرتشت در گات ها یسنا پنجاه و سه بند به پسران و دخترانی که می خواهند با هم پیمان ازدواج ببندند اندرز می دهد که ای دختران شوی کننده و ای دامادان ،اینک بیاموزم و آگاهتان کنم .

۱۳۸۹ دی ۲۲, چهارشنبه

10 توصیه برای آنكه دچار كاهش میل جنسی نشوید

 
در صورتی كه میل جنسی شما كاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل كنید و ...
76 درصد از زوجین معمولا در روابط خود با مشكلاتی روبه رو هستند. در صورتی كه میل جنسی شما كاهش یافته یا احساس رضایت ندارید به این 10 توصیه عمل كنید.

۱۳۸۹ دی ۱۶, پنجشنبه

چرا در دوران بارداری مقاربت مضر میشود؟

برخي وضعيت ها بايد شما را نسبت به عدم انجام آميزش آگاه سازد. اگر سابقه زايمان پيش از موعد داريد. ممكن است پزشك شما را آميزش جنسي و يا رسيدن به اوج لذت جنسي باز دارد

 به گزارش سلامت نیوز دکتر محمد والی پور گفت :  اوج لذت جنسي باعث انقباض هاي خفيف رحمي مي شود. مواد شميايي موجود در ترشحات جنسي مرد ( مني ) نيز مي توانند باعث تحريك انقباضات رحمي شوند.

کاهش میل جنسی در زنان باردار

طي سه ماهه اول ممكن است دچار تهوع و ضعف باشيد. طي سه ماهه سوم ممكن است افزايش وزن، بزرگ شدن شكم و حساسيت سينه ها و ساير مشكلات باعث شوند كمتر ميل به تماس جنسي داشته باشيد. اين حالت طبيعي است. در مورد حس خود با همسرتان صحبت كنيد و سعي كنيد راهي بيابيد كه براي هر دوي شما رضايت بخش باشد.

به گزارش سلامت نیوزدکتر محمد والی پور,  متخصص روانپزشکی گفت : عموما تمايل جنسي زنان باردار از يكي از دو الگوي زير پيروي مي كند:

۱۳۸۹ دی ۱۱, شنبه

روابط جنسی در زندگی زناشویی


http://dl.parscloob.com/files/728382chesm.jpg

برای بسیاری از زنان جوان در ایران عدم آشنایی با رابطه‌ی جنسی، اندام تناسلی خود و حتى ارضای جنسی و در مواقعى راه‌های مختلف جلوگیری از حاملگی باعث دشواری‌های زیادی در زندگی زناشویى می‌گردد. رابطه‌ای که می‌تواند زندگی دو انسان را زیباتر، گرمتر و پیوند مشترك را نزدیکتر گرداند، در موارد زیادى تنها به ارضاییکجانبه‌ی مرد و دلسردی و افسردگی روزافزون زن منجر می‌شود.